Salesforce.com Foundation maakt wereldwijde donaties 2008 bekend

Salesforce Foundation

De Salesforce.com Foundation, wereldwijd leider op het gebied van het integreren van filantropie binnen de bedrijfsactiviteiten, heeft bekend gemaakt welke ondernemingen zij in 2008 wereldwijd ondersteunt. Salesforce.com werkt met het 1/1/1-model, waarbij 1% van het totaal aantal arbeidsuren, 1% van het bedrijfskapitaal en 1% van de producten ten goede komt aan non-profit instellingen. De ontvangers zijn gekozen uit bijna 200 aanmeldingen en zijn aangedragen door adviesgroepen bestaande uit salesforce.com-medewerkers wereldwijd.

"Salesforce.com juicht de visie en innovatie toe die de genomineerden ook in 2008 weer laten zien. Zij wenden technologie aan om hun doelstellingen sneller te bereiken", aldus Hans Brouwer, Regional Director van salesforce.com in de Benelux. "Het is enorm bevredigend om te zien hoe de technologie van salesforce.com bijdraagt aan het succes van non-profit organisaties wereldwijd, of deze technologie nu ingezet wordt om de communicatie te verbeteren, lokale instellingen samen te brengen om zo inwoners beter van dienst te kunnen zijn, of om microkrediet programma's in de derde wereld te managen."

De Salesforce.com Foundation geeft op twee verschillende manieren donaties op basis van het 1/1/1-model. De ‘Turn It Up'-donatie is bedoeld om huidige salesforce.com non-profit klanten te ondersteunen met innovatieve en herbruikbare projectvoorstellen. Deze dragen bij aan het behalen van meer voordeel uit het gebruik van Salesforce en dragen zo bij aan het bedrijfsresultaat. De ‘ Technology for Youth development'-donatie is bestemd voor ondernemingen die zich richten op jongeren. Door het integreren van technologie in de organisatie, kunnen deze ondernemingen hun missie voortzetten en het leven van de jongeren waarmee ze werken verbeteren.

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.