Salesforce.com neemt InStranet over

salesforce.com verstevigt positie in zakelijke callcenter markt

Salesforce.com (NYSE; CRM), technologie- en marktleider op het gebied van Software-as-a-Service (SaaS) en Platform-as-a-Service (PaaS), kondigt de overname van InStranet aan, de marktleider in knowledge base-technologie voor B2C call centers. Door de overname is Salesforce CRM Customer Service & Support versterkt met de technologie van de krachtige knowledge base Dimensions. Hierdoor kunnen klanten en call center agents wereldwijd onmiddellijk een benodigd antwoord vinden. Door de beschikking over deze technologie en ongeveer 350.000 call center agents wereldwijd, verstevigt salesforce.com de positie van Salesforce CRM Customer Service & Support in de groeiende customer service & supportmarkt die momenteel door Gartner op $3,4 miljard wordt geschat. (Gartner, Market Trends: CRM Software, Worldwide, 2007-2012, March 31, 2008).

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.