SNS Regio Bank verbetert dienstverlening met Sales Cloud 2 van salesforce.com

Salesforce.com, de onderneming voor zakelijke cloud computing, faciliteert voor SNS Regio Bank zijn informatievoorziening in de cloud, met behulp van Sales Cloud 2. SNS Regio Bank, onderdeel van de vijfde grootste bankverzekeraar van Nederland SNS REAAL, zet Sales Cloud 2 van salesforce.com in om de dienstverlening aan zijn ongeveer 600 zelfstandige intermediairs verder te optimaliseren.

Voorheen werkte SNS Regio Bank met verschillende rapportagestructuren. Hierdoor was er geen centraal overzicht van de bedrijfsactiviteiten per intermediair. Met Sales Cloud 2 heeft SNS Regio Bank beter inzicht in de activiteiten van zijn intermediairs en kan hen daardoor effectiever ondersteunen.

Sales Cloud 2 stelt SNS Regio Bank in staat om informatie beter en eenvoudiger vast te leggen, wat tot minder administratieve druk leidt. Door betere, real-time, beschikbaarheid van gegevens hebben de verkoopmanagers van SNS Regio Bank sneller inzicht in de situatie van de intermediair, wat het maken van gezamenlijke plannen met de intermediair bevordert.

Salesforce CRM brengt benodigde informatie binnen handbereik en geeft een beter inzicht in de bedrijfsactiviteiten. Zo zijn ondernemingen in staat betere strategische beslissingen te nemen. Door de inzet van Sales Cloud 2 kan informatie op één centrale plek worden opgeslagen in plaats van in verschillende systemen. Gegevens kunnen zo beter worden geïnterpreteerd, wat de kans op fouten doet afnemen.

“Salesforce CRM heeft de dienstverlening aan onze intermediairs verbeterd. Dit vertaalt zich weer door in een versterking van de samenwerking met onze intermediairs”, aldus Ronald Beute, marktmanager SNS Regio Bank. “Door het gebruik van cloud computing hoeven we ons geen zorgen meer te maken over het beheer van software en hardware. Wij hebben nu meer tijd en mogelijkheden om te investeren in de relatie met onze intermediairs, wat uiteindelijk onze business ten goede komt.”

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.