Salesforce.com trapt ’s werelds grootste cloud computing event af: Dreamforce 8; Collabor8

Buigend op 11 jaar innovatie, verwelkomt salesforce.com, de onderneming voor zakelijke cloud computing, vandaag een record aantal bezoekers van Dreamforce 8: Collabor8, de achtste jaarlijkse gebruikers- en developers-conferentie van de onderneming. In de keynote van vandaag maakt salesforce.com zijn visie op Cloud 2 binnen alle zes de clouds bekend; de Sales Cloud, Service Cloud, Salesforce Chatter, Collaboration Cloud, Jigsaw Data Cloud, de Force.com Platform Cloud en het nieuwe Database.com, ’s werelds eerste zakelijke cloud database. Dreamforce vindt van 6-9 december plaats in het Moscone Center in San Francisco. Live webcasts van de keynotes zijn beschikbaar via www.salesforce.com/live

“Dreamforce is de meest vooraanstaande conferentie rond cloud computing”, aldus Marc Benioff, chairman en CEO, salesforce.com. “Vandaag bevestigen we opnieuw dat salesforce.com ’s werelds grootste en belangrijkste onderneming voor zakelijke cloud computing is, zowel voor applicaties als platforms.”

De toekomst van de database: Database.com
Database.com is ’s werelds eerste zakelijke database gebouwd voor de cloud. Database.com is gebouwd om een nieuwe generatie aan zakelijke applicaties mogelijk te maken die cloud-gebaseerd, mobiel en social is. Database.com is open en kan gebruikt worden in iedere taal, op ieder platform en met ieder device. Database.com stelt developers in staat te focussen op het bouwen van applicaties in plaats van dat zij zich richten op het onderhouden van databases. Database.com maakt gebruik van de bewezen infrastructuur en technologie waar meer dan 87.000 salesforce.com-klanten al meer dan 11 jaar op vertrouwen. Deze infrastructuur en technologie is nu toegepast als stand alone cloud database.

De toekomst van wereldwijde collaboration: Salesforce Chatter
Chatter Free is een nieuwe editie van Salesforce Chatter die gratis beschikbaar is en organisaties in staat stelt social collaboration-technologie voor iedere medewerker binnen de organisatie toegankelijk te maken. Chatter Free gaat de adoptie van social collaboration binnen de gehele onderneming versnellen. Door gebruik te maken van het social invitation-model dat bekend is geworden door Facebook, kan nu iedere Salesforce-gebruiker collega’s uitnodigen samen te werken binnen Salesforce Chatter. Dit resulteert in een nieuw productiviteitniveau dat afdelingen en organisationele grenzen overschrijdt.

Video streaming informatie
Keynotes worden via video gestreamed via Salesforce Live, inclusief:

Keynote met Marc Benioff en speciale gasten, woensdag 8 december om 18.00 uur CET
Live video streams van Marc Benioff’s presentaties zijn beschikbaar via Salesforce Live www.salesforce.com/live. Via Salesforce Live kan ook worden deelgenomen in de social stream en aan de online conversatie over de keynote via Twitter door gebruik te maken van de #df10 hashtag.

Audiocasting informatie
Audiocasted sessies:

Zowel op 7 als 8 december de bovenstaande keynote-sessies
De Q&A-sessie met Marc Benioff en speciale gasten – dinsdag 7 december om ongeveer 21.00 uur CET;
De Q&A-sessie met klanten, Marc Benioff en Parker Harris – donderdag 9 december om 18.45 uur CET
Audiocasts van de keynotes en sessies zoals hierboven beschreven, zijn beschikbaar via salesforce.com’s website: www.salesforce.com/investor

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat