Salesforce.com en Workday breiden strategische samenwerking uit

Salesforce.com [NYSE: CRM], wereldwijd het #1 CRM-platform, en Workday [NYSE: WDAY], marktleider in zakelijke cloud-toepassingen voor HR en financiën, hebben plannen aangekondigd om alle Salesforce- en Workday-producten te integreren. Deze ontwikkeling stelt klanten in staat wederzijdse successen te behalen.

Salesforce.com zal standaardiseren op de applicaties van Workday en Workday zal standaardiseren op de applicaties en het platform van salesforce.com. Workday wil Salesforce integreren in Workday Human Capital Management (HCM), Workday Financial Management en Workday Big Data Analytics. Daarnaast zal salesforce.com Workday integreren in haar applicaties en platform, inclusief Salesforce Chatter.

“Het is een fantastische dag voor de cloud”, zegt Marc Benioff, chairman en CEO bij salesforce.com. “Aneel Bhusri (chairman, Co-founder en Co-CEO bij Workday) en ik zijn het erover eens dat salesforce.com en Workday de clouds moeten verenigen. De integratie van salesforce.com’s CRM in Workday HCM en Financial Management is het beste uit beide werelden: klantgerelateerde applicaties van salesforce.com gecombineerd met HR en financiële applicaties van Workday.”

De twee organisaties zijn van plan om nieuwe integraties te bouwen voor de Salesforce- en Workday-applicaties. Workday zal nieuwe Salesforce- connectoren bouwen voor Workday Financial Management en Workday Big Data Analytics.

Voor het volledige Engelse persbericht kijkt u op http://www.salesforce.com/company/news-press/press-releases/2013/09/130918.jsp

Aanvullende bronnen
• Like salesforce.com op Facebook: http://facebook.com/salesforce
• Volg @salesforce_NL op Twitter

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat