Salesforce.com introduceert Salesforce1

Utrecht, 19 november 2013 – Salesforce.com [NYSE: CRM], ’s werelds meest bekroonde cloud-platform voor klantinteracties, introduceert Salesforce1. Salesforce1 is het nieuwe social-, mobile- en cloud-klantenplatform en is gebouwd om sales, service en marketing applicaties naar een hoger niveau te tillen.

Salesforce1 is het eerste CRM-platform voor ontwikkelaars, ISV’s, eindgebruikers, administrators en klanten die willen verschuiven naar de nieuwe social, mobile en connected cloud. Grote onafhankelijke softwareleveranciers als Dropbox, Evernote en LinkedIn zijn vanaf nu te vinden op het Salesforce1 Customer Platform. Salesforce1 is vanaf vandaag beschikbaar. Gebruikers van Salesforce worden automatisch geüpgrade en kunnen meteen met Salesforce1 aan de slag.

“Salesforce1 is geen nieuwe versie van Salesforce. Het is een nieuwe visie voor de gehele industrie”, zegt Marc Benioff, chairman en CEO salesforce.com.

Iedere dag worden er meer en meer nieuwe producten, applicaties en apparaten verbonden met het internet. In 2020 zullen er zelfs meer dan 50 miljard dingen verbonden zijn met het internet. Van smartphones en draagbare apparaten tot aan vliegtuigmotoren en auto’s. Achter elk product, achter iedere applicatie en achter ieder device staat een klant. Dit zorgt ervoor dat klanten dichter bij bedrijven staan dan ooit, maar tegelijkertijd hebben die bedrijven moeite om met hun klanten in contact te komen.

Salesforce1 geeft ontwikkelaars de mogelijkheid een nieuwe generatie verbonden applicaties te bouwen. Met tien keer meer API’s en services, kunnen ontwikkelaars sneller dan ooit social en mobile applicaties bouwen voor medewerkers, producten en klanten. Met Salesforce1 wordt er een platform gecreëerd dat ‘The Internet of Customers’ ondersteunt. Ieder bedrijf kan elke applicatie, medewerker, partner, product en device verbinden met de klant door gebruik te maken van social, mobile en cloud-technologieën. Hiermee is het voor elk bedrijf mogelijk om op een geheel nieuwe manier in contact te komen met de klant.

Voor de video over Salesforce1 en ‘The Internet of Customers’ kijkt u op http://www.youtube.com/watch?v=jv25DodsoFo

Voor het volledige Engelstalige persbericht en prijsinformatie kijkt u op

Aanvullende bronnen
• Website: http://www.salesforce.com/salesforce1
• Like salesforce.com op Facebook: http://facebook.com/salesforce
• Volg @salesforce_NL op Twitter
• Download de Salesforce1 Mobile App in de Apple App Store via https://itunes.apple.com/us/app/salesforcea/id404249815?ls=1&mt=8
• Download de Salesforce1 Mobile App in Google Play via https://play.google.com/store/apps/details?id=com.salesforce.chatter&hl=en

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat