Salesforce.com wijst twee winnaars Salesforce1 Hackathon aan

Organisatie heeft feedback op wedstrijd intern geëvalueerd en maakt twee teams blij met prijs van $1 miljoen

Utrecht, 3 december 2013 – Salesforce.com heeft bekend gemaakt dat twee teams de Salesforce1 Hackathon hebben gewonnen. De wedstrijd sloot op 21 november 2013 tijdens Dreamforce in San Francisco. De organisatie heeft de wedstrijd intern geëvalueerd en komt tot de conclusie dat de winnende teams allen voldeden aan de toelatingseisen. Het kan echter zijn dat de juryleden, die de finale ronde beoordeelden, niet voorzien waren van voldoende informatie om te bepalen of de finalisten in hun applicaties gebruik maakten van al bestaande code. Salesforce.com heeft er daarom voor gekozen de twee beste ontwikkelteams ieder de hoofdprijs van $1 miljoen uit te reiken.

In totaal schreven meer dan 4.500 ontwikkelaars zich in om te strijden voor de grootste hackathon-prijs ooit. Er werden meer dan 150 apps ingediend die allen zijn gebouwd op het Salesforce1 Platform.

Kijk voor het volledige Engelstalige persbericht op http://www.salesforce.com/company/news-press/press-releases/2013/12/131202.jsp.

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat