Salesforce.com introduceert Salesforce1 voor Financial Services

Salesforce introduceert zijn eerste sectorspecifieke oplossing: Salesforce1 voor Financial Services transformeert de manier waarop retailbanken, vermogensbeheerders en verzekeraars klanten werven, contacten leggen en onderhouden. Het eerste onderdeel van deze nieuwe reeks oplossingen voor de financiële sector is gericht op het opvangen en verwerken van leads en automatiseert het proces van het identificeren en koesteren van (potentiële) klanten bij elke interactie.

Financiële dienstverleners worden geconfronteerd met steeds hogere verwachtingen van klanten. Klanten zijn ook steeds vaker klant bij meerdere instellingen 26 procent van de klanten geeft aan een overstap te overwegen naar een andere als gevolg van trage reacties , onpersoonlijke ervaringen en onvoldoende geïntegreerde producten (2013 Retail Banking Brand Vulnerability Study). In deze nieuwe wereld van social media en mobiele applicaties verwachten klanten dat financiële instellingen meebewegen door deel te nemen in real-time customer service en het ontwikkelen van een 1:1 relatie met elke klant.

Met Salesforce1 voor Financial Services wil Salesforce.com met een team van experts uit de sector en een ecosysteem van partners transformationele oplossingen creëren, specifiek voor de financiële sector, die de kracht benutten van het vertrouwde Salesforce1 Platform.

Deloitte heeft inmiddels de op Salesforce1 ontwikkelde BankApp geïntroduceerd, een CRM-versneller voor banken, gebouwd op de Salesforce1 Platform. BankApp helpt banken de klantervaring te verbeteren, de productiviteit van hun vestigingen te verhogen en een hogere efficiency te bereiken.

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat