Salesforce ExactTarget Marketing Cloud integreert producten voor Social Content Marketing en Engagement

ExactTarget Marketing Cloud, onderdeel van salesforce.com introduceert Radian6 Buddy Media Social Studio. Social Studio biedt een geïntegreerd platform voor social content marketing, interactie, publiceren en analytics, gericht op behoud van gebruiksgemak bij een enterprise schaalbaarheid.

Volgens Forrester zal het bedrag dat in de VS uitgegeven wordt aan social media naar verwachting groeien van $ 4,8 miljard in 2013 tot $ 12.6 miljard in 2018. Achtenvijftig procent van de marketeers zegt van plan te zijn het budget voor social marketing te verhogen, volgens ExactTarget Marketing Cloud's 2014 "State ofMarketing" rapport. Social is een cruciaal onderdeel van de marketingmix. Social teams zijn echter meer en meer verspreid en kunnen minder effectief samenwerken. Als gevolg hiervan zijn bedrijven niet in staat een optimale, gecoördineerde strategie uit te voeren.

Radian6 Buddy Media Social Studio helpt bedrijven dichter bij klanten te komen en intern samen te werken en biet features als Workspaces, Collaborative Calendars, Publishing, Integrated Engagement, Gebruik van Macro’s en Enhanced Analytics.
Social Studio is een open platform waar elke ontwikkelaar, ISV, klant of partner rechtstreeks applicaties kan bouwen en implementeren.

Meer informatie is te vinden op exacttarget.com/social of via deze Radian6 Buddy Media Social Studio demo video. Daarnaast is ook deze blogpost verhelderend, van Michael Lazerow, CMO, ExactTarget Marketing Cloud.

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat