Inventum optimaliseert verkoop en service met Salesforce

Inventum, ontwikkelaar en producent van warmwaterapparatuur, heeft gekozen voor de oplossingen van Salesforce.com om de verkoop- en serviceprocessen te optimaliseren. Met de inzet van Salesforce Sales Cloud komt een eind aan het interne gebruik van losstaande spreadsheets voor het beheer en de aansturing van klantcontacten. Daarnaast wil Inventum met behulp van Salesforce komen tot een sluitend 360-gradenbeeld van de klant om deze zo beter van dienst te kunnen zijn.

Binnen de verkoopafdeling wordt Salesforce vooral ingezet voor het stroomlijnen van het verkoopproces en het managen van de pijplijn en de leads.
De serviceafdeling van Inventum gebruikt het systeem om klantcontacten, -vragen en eventuele issues af te handelen.

Inventum koos Salesforce onder meer vanwege de nauwe integratie van de sales en services-functionaliteit, de breedte van het aanbod en de bij Salesforce aanwezige kennis.

Inventum ontwikkelt en produceert in eigen huis warmwaterapparatuur voor toepassingen in de woning en utiliteitsbouw zoals bijvoorbeeld boilers en ventilatiewarmtepompen. De producten van Inventum voldoen aan de hoogste kwaliteit- en veiligheidseisen.
Innovatie in combinatie met kwaliteit en flexibiliteit maken Inventum een unieke speler in de warmwaterbranche. Inventum is niet alleen veilig en vertrouwd maar ook betrokken en gedreven.

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat