Salesforce.com organiseert het cloud computing-evenement van het jaar: Dreamforce 2011

Salesforce.com [NYSE: CRM], de enterprise cloud computing (http://www.salesforce.com/cloudcomputing/)-onderneming, organiseert Dreamforce 2011, het cloud computing-evenement van het jaar. Dreamforce 2011 vindt plaats van 30 augustus - 2 september in San Francisco. Registratie is mogelijk via http://www.dreamforce.com.

“Elk jaar maken we tijdens Dreamforce de agenda op voor de cloud computing-industrie, dit jaar zal daar geen uitzondering op zijn”, zegt Marc Benioff, chairman en CEO, salesforce.com. “Tijdens Dreamforce 2011 laten onze klanten zien hoe innovatie ertoe heeft geleid dat hun ondernemingen ‘social enterprises’ zijn geworden.”

In de huidige post-PC-revolutie gaan ondernemingen steeds beter samenwerken. Ook communiceren ze steeds beter en delen ze informatie met hun klanten en medewerkers in de cloud; hiermee transformeren ze naar zogenaamde ‘social enterprises’. Deze social enterprises bouwen social profielen van klanten, creëren interne social networks en zij schakelen met hun klanten via het internet. Dreamforce biedt de content die deelnemers in staat stelt hun ondernemingen te transformeren naar social enterprises.

Speciale gasten en sessies tijdens Dreamforce

Thought leaders binnen de industrie zoals Eric Schmidt, Executive Chairman van Google, en anderen zullen samen met salesforce.com’s CEO Marc Benioff op het podium staan tijdens de jaarlijkse gebruikers- en ontwikkelaarsconferentie.
Benioff zal Vision for the Future; A Digital Agenda leiden; een speciale sessie over door innovatie gedreven verandering binnen de publieke sector. Panelleden zijn: Japan’s House of Representatives Chairman of the Committee on Internal Affairs and Communications Kazuhiro Haraguchi, European Commissioner for Digital Agenda Neelie Kroes en U.S. CIO Vivek Kundra.
Meer dan 25.000 participanten zullen deelnemen aan de 450 sessies met 700 expert users van toonaangevende klant- en partnerbedrijven en de meer dan 275 cloud-exposanten.
Metallica zal optreden tijdens het Dreamforce 2011-gala, gevolgd door een after party met will.i.am.
De Salesforce.com Foundation heeft zijn tweede Concert voor UCSF Benioff Children’s Hospital in de Davies Symphony Hall. Het benefietconcert wordt opgeluisterd door speciale gasten Jay Leno, Alanis Morissette en will.i.am tijdens de after party. Ga voor meer informative naar http://www.theconcertforucsfbch.com/.

Overige informatie
Registreren voor de conferentie kan via http://www.salesforce.com/dreamforce/
Word fan van Dreamforce op Facebook: http://www.facebook.com/dreamforce
Volg @dreamforce op Twitter