PRESS AND NEWS

Bedrijven creëren digitaal hoofdkantoor met innovaties van Salesforce en Slack

Amsterdam, 21 september 2021 - Salesforce deelt vandaag verdere integraties van Slack in Salesforce producten en branche-oplossingen aan. Ook kondigt Salesforce nieuwe Slack-innovaties aan die de samenwerking over organisatorische grenzen heen verbeteren en teams in staat stellen om asynchroon te werken.

"Onze manier van denken over werk is verschoven van een plek waar je naartoe gaat, naar iets dat je doet", zegt Bret Taylor, President en Chief Operating Officer van Salesforce. “Elk bedrijf heeft een digitaal hoofdkantoor nodig om zijn medewerkers, klanten en partners met elkaar te verbinden en te groeien in een wereld waar je kunt werken, ongeacht waar je je bevindt. Organisaties over de hele wereld bouwen hun digitale hoofdkantoor met Salesforce en Slack, zodat ze beter kunnen werken en sneller kunnen groeien.”

Na de lancering van nieuwe Slack-integraties voor Sales, Service, Marketing en Analytics (Tableau) in augustus, lanceert Salesforce vandaag integraties voor de meerderheid van zijn producten, waaronder Commerce, Experience, Platform, Trailhead, MuleSoft en Quip, en zijn industriespecifieke clouds en producten, waaronder Sustainability, Corporate and Investment Banking, Healthcare and Life Sciences, Philanthropy, Nonprofit, en Education.

Er wordt ook een reeks nieuwe Slack-functionaliteiten gelanceerd om klanten de tools te geven om te groeien in dit nieuwe tijdperk van digitaal werken. Clips is een nieuwe manier om eenvoudig audio-, video- en schermopnamen te maken en te delen via elk kanaal of DM in Slack. Hiermee kunnen mensen flexibeler en in hun eigen tijd werken. Daarnaast maakt een groot aantal verbeteringen van Slack Connect het eenvoudiger om verbindingen te maken en te beheren, zelfs voor klanten en partners die Slack nog niet gebruiken.

"Het bouwen van uw digitale hoofdkantoor betekent zorgvuldig nadenken over de digitale infrastructuur die iedereen in uw bedrijf verbindt, en hen helpt nieuwe manieren te vinden om te innoveren, samen te werken en verbonden te blijven," zegt Stewart Butterfield, CEO en medeoprichter van Slack. “Dit is een unieke kans voor elk bedrijf om zichzelf opnieuw uit te vinden en werk flexibeler, inclusiever en productiever te maken. Er is geen beter moment dan nu voor Salesforce en Slack om samen te komen en ieder bedrijf te helpen om succesvol te worden in deze nieuwe digital-first wereld.”

Toen organisaties in 2020 plotseling de overstap maakten naar werken op afstand, verschoven de meesten eenvoudigweg de routines van kantoor naar de virtuele wereld. Vandaag de dag is het duidelijk dat de werkplek niet terug zal keren naar hoe het was. Nu negen op de tien bedrijven plannen maken voor een hybride model, moeten organisaties de processen en tools waarop ze voorheen vertrouwden, zoals persoonlijke vergaderingen, bedrijfsbrede e-mails en strategische offsites, opnieuw uitvinden voor de digital-first wereld.

Klanten bouwen hun digitale hoofdkantoor met Salesforce en Slack

• Domino's: "Domino's heeft een lange geschiedenis van innovatie op het gebied van bezorging, en het is belangrijk voor ons om voorop te lopen als het gaat om de consumentenervaring," zegt Kelly Garcia, Chief Technology Officer bij Domino's. "De gezamenlijke kracht van Salesforce en Slack heeft Domino's geholpen om efficiënt te blijven en klanten unieke bestelmogelijkheden te bieden."

• Intuit: "Financiën beheren moet eenvoudig zijn. De expertise, tools en middelen waarmee we bij Intuit werken, zijn van cruciaal belang om onze klanten te helpen hun visie op welvaart te realiseren," zegt Gabrielle Dracopoulos, Head of Customer Success & Experience bij Intuit. “Intuit heeft altijd nieuwe technologie gebruikt in de zoektocht naar betere manieren om onze klanten van dienst te zijn. Samen helpen Salesforce en Slack ons ​​om snel klantvoordelen te bieden, vertrouwen op te bouwen en onze klantervaring betekenis te geven.”

• Splunk: “We werken aan de transformatie van de manier waarop Splunk reageert op customer support cases die als incidenten worden gemeld. Salesforce helpt ons bij het automatiseren van de manier waarop we reageren op deze incidenten, en helpt ons bij ons streven om zo snel mogelijk een oplossing te vinden en de de impact van het incident op onze klant zo veel mogelijk te beperken," zegt Crystal Christensen, VP Global Support bij Splunk.

Meer informatie

Een overzicht van alle mogelijkheden voor afdelingen en industrieën om een digitaal hoofdkantoor te creëren, vind je hier op Salesforce.com