PRESS AND NEWS

Salesforce levert Customer Success Platform voor Industriële Revolutie 4.0

- ‘s Werelds nummer één CRM-leverancier voor b2b en b2c verwelkomt Trailblazers uit 91 landen en meer dan tien miljoen online kijkers op Dreamforce 2017 voor vier dagen van inspiratie, groei, innovatie, leren, gelijkheid en plezier
- Nieuwe diensten voor het Customer Success Platform ontsluiten de meest recente ontwikkelingen op het gebied van personalisatie, online-e-learning, kunstmatige intelligentie (AI), productiviteit, mobiel, IoT en meer
- Nu kan iedere Salesforce Trailblazer zich de technologie van de Industriële Revolutie 4.0 eigen maken en hiermee innovatie aanjagen, hun loopbaan ontwikkelen en bedrijven transformeren

San Francisco/Amsterdam – 6 november 2017 – Salesforce (NYSE:CRM), het Customer Success Platform en ‘s werelds marktleider in CRM, introduceert vandaag nieuwe platformdiensten om de krachten van de Industriële Revolutie 4.0 meester te worden tijdens Dreamforce, de grootste software-conferentie ter wereld. Nu is iedere Trailblazer – de honderden miljoenen mensen en hun organisaties die Salesforce gebruiken voor het aanjagen van innovatie, het ontwikkelen van hun loopbaan en het transformeren van hun business – in staat slimmere, dieper gepersonaliseerde digitale ervaringen te bieden die de klant tot middelpunt van de business maken.

Introductie slimmer, verder gepersonaliseerd Customer Success Platform
Vandaag introduceert Salesforce nieuwe diensten voor zijn Customer Success Platform – met declarative point-and-click, drag-and-drop-tools – waarmee nog meer Trailblazers hun complete business kunnen vormgeven rondom een slimmere, verbonden klant die altijd online is. Nu kunnen Trailblazers eenvoudig de meest recente ontwikkelen ontsluiten op het gebied van personalisatie, online-e-learning, AI, productiviteit, mobiel en IoT om slimmere, meer gepersonaliseerde klantervaringen te bieden:

● myTrailhead
Met de lancering van myTrailhead, het hypermoderne Continuous Learning-platform, breidt Salesforce zijn gamified online-e-learningplatform uit. Hierdoor kan ieder bedrijf de leeromgeving customizen met zijn eigen content, branding, look-and-feel – allemaal middels een eenvoudige drag-and-drop-gebruikersinterface. myTrailhead vindt corporate leren opnieuw uit alsook het toegankelijk maken ervan tijdens iedere carrièrestap van medewerkers; van aangepaste onboarding trails tot bedrijfsspecifieke actieve vaardigheden. Lees hier meer over myTrailhead.

● myEinstein
Nu kunnen beheerders en ontwikkelaars van alle vaardigheidsniveaus AI-apps op maat bouwen over de totale Salesforce-omgeving; via kliks – dus zonder code – met twee nieuwe, krachtige machine learning-platformdiensten: Einstein Prediction Builder, waarmee klanten automatisch hun eigen AI-modellen kunnen maken die uitkomsten voorspellen voor welk veld of object dan ook in Salesforce; en Einstein Bots, die kunnen worden ‘getraind’ met historische service- en CRM-data om snel en accuraat te kunnen antwoorden op reguliere klantvragen, routinekwesties op te lossen en desgewenst naadloos over te dragen aan klantenservicemedewerkers. Lees hier meer over myEinstein.

● myLightning
Door middel van slechts een paar kliks kunnen Trailblazers customized apps, thema’s, flows en componenten bouwen, om zo, middels de verbeterde Salesforce-gebruikerservaring, hun productiviteit naar een hoger plan te tillen. Het complete Lightning-framework maakt het gemakkelijk customized CRM-ervaringen te bouwen. Met myLightning kunnen beheerders merkbeelden, kleuren, pagina-achtergrondafbeeldingen en meer aanpassen om het in lijn met hun eigen merk te brengen. Lees hier meer over myLightning.

● mySalesforce
Nu is elke Trailblazer – van beheerders en ontwikkelaars tot zakelijke gebruikers – in staat met point-and-click-tools krachtige, moderne customized mobiele apps te bouwen en in te zetten. mySalesforce publiceert ook iedere customized mobiele app van het bedrijf in de App Store en Google Play, inclusief het testen en configureren van de app voordat hij ter goedkeuring wordt ingediend. Lees hier meer over mySalesforce.

● myIoT
Omdat myIoT is voorzien van een gebruiksvriendelijke declarative interface kan elke Trailblazer – van ontwikkelaars en beheerders tot zakelijke gebruikers – IoT-data gebruiken voor het creëren van rules-based automation voor ieder bedrijfsproces dat van nature deel uitmaakt van het Salesforce Platform. Nu kan iedereen verbonden apparaten, sensoren en applicatiedata combineren met de klantcontext van Salesforce voor het realiseren van proactieve sales-, service-, en marketingervaringen. Lees hier meer over myIoT.

Salesforce presenteert ook het Quip Collaboration Platform, waarmee teams sneller en interactiever kunnen samenwerken in één live document. Het Quip Collaboration Platform is voorzien van Live Apps: applicaties met realtime-data die in Quip kunnen worden ingebed. Nu kunnen teams alle relevante informatie die ze nodig hebben – documenten, spreadsheets, teamcommunicatie en realtime, live informatie van applicaties – via slechts enkele kliks bijeenbrengen in één centraal beeld. Het Quip Collaboration Platform biedt ook out-of-the-box workflowtemplates voor het beheren van teamtaken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het ontwikkelen van een productroadmap, de voorbereiding van een nieuwe productlancering en het mappen van salesterritoriums. Lees hier meer over het Quip Collaboration Platform.

Meer informatie over de aankondigingen en bijbehorend beeldmateriaal is te vinden op de newsroom van Salesforce.
---------

Over Dreamforce
Dreamforce 2017 is vier dagen van inspiratie, groei, innovatie, leren, gelijkheid en plezier voor de Salesforce-gemeenschap. Meer dan 170.000 Trailblazers uit meer dan 91 landen hebben zich als bezoeker geregistreerd. Daarnaast zullen tien miljoen kijkers online meedoen aan het uitverkochte evenement. Salesforce deelt zijn visie op Customer Success, onthult de laatste industrie-innovaties en zet het spotlicht op zijn Trailblazer-gemeenschap, die innovatie aanjaagt, bedrijven transformeert en carrières ontwikkelt. Dreamforce bevat meer dan 2.700 sessies om Trailblazers de mogelijkheid te bieden hands-on kennis te maken met de nieuwste productinnovaties, te leren van Salesforce-experts en elkaar, en om ‘Trailhead-badges’ te verdienen. Dreamforce brengt ook leiders en visionairs op wereldniveau bijeen om te delen op welke unieke manier zij hun eigen status quo hebben doorbroken. Bezoeker kunnen elke dag meer leren over Salesforce’ commitment aan gelijkheid; via sessies en activiteiten die zich richten op personeelbestandsontwikkeling, onderwijs, duurzaam milieu en liefdadigheid. Dreamforce biedt iedere deelnemer diverse mogelijkheden om aan Give Back mee te doen, inclusief Dreamfest, met de Grammy Award-winnaars Alicia Keys en Lenny Kravitz, dat naar verwachting 10 miljoen dollar op gaat halen voor UCSF Benioff Children’s Hospitals.