Salesforce.com benoemt Miguel Milano tot president of EMEA en executive vice president EMEA sales

Salesforce.com (NYSE: CRM), de onderneming voor enterprise cloud computing (http://www.salesforce.com/cloudcomputing/), heeft Miguel Milano benoemd tot president of EMEA en executive vice president EMEA sales.

Bij salesforce.com zal Milano rapporteren aan Hilarie Koplow-McAdams, EVP worldwide sales salesforce.com. In zijn nieuwe functie is Milano verantwoordelijk voor het besturen van de verdere groei en het succes van het bedrijf binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

“Salesforce.com is verheugd met de komst van Miguel in het leadership-team”, zegt Hilarie Koplow-McAdams, EVP worldwide sales salesforce.com. “Miguel is een executive van wereldklasse met een bewezen staat van dienst als het gaat om de groei van bedrijven. Hij is een enorme aanwinst voor salesforce.com en zal een belangrijke rol spelen in het overbrengen van onze social enterprise-boodschap in EMEA.”

“Ik verheug me erop om onderdeel te worden van de leider in cloud computing en kijk ernaar uit de social enterprise voor bedrijven in heel Europa toegankelijk te maken”, zegt Miguel Milano, president of EMEA en EVP of EMEA sales. “Salesforce.com biedt zijn klanten een duidelijke visie op de toekomst en de best beschikbare social, mobile en open cloud-diensten. Ik kijk ernaar uit om het bedrijf niet alleen te helpen om de gestelde Europese groeidoelstellingen te behalen, maar ook om deze te overtreffen en salesforce.com daarmee tot een van de beste werkgevers in Europa te maken.”

Achtergrond Miguel Milano
Miguel Milano brengt meer dan 20 jaar ervaring in de technologische sector met zich mee. Milano’s meest recente functie was die van senior vice president bij Oracle, waar hij hoofd was van de Europese sales-afdeling voor Exadata en hoofd van Oracle Direct EMEA. Voorafgaand aan Oracle heeft hij continu groeidoelstellingen overtroffen in verschillende senior sales- en operationele functies bij bedrijven zoals McKinsey, i2, Telefonica en PeopleSoft.

Info over salesforce.com

Salesforce.com is wereldwijd de grootste leverancier customer relationship management (CRM) software. Ga voor meer informatie over salesforce.com (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com/nl of volg ons op Twitter via @SalesforceNL.

Nog niet uitgebrachte diensten of functionaliteiten, waar naar verwezen wordt in deze of in andere persberichten of openbare uitingen, zijn momenteel niet beschikbaar en kunnen later dan gepland geleverd worden of komen wellicht helemaal niet beschikbaar. Klanten die salesforce.com applicaties aanschaffen, moeten hun aankoopbeslissingen baseren op functionaliteiten die momenteel beschikbaar zijn. Salesforce.com heeft haar hoofdkantoor in San Francisco, beschikt over kantoren in Europa en Azië en handelt op de New York Stock Exchange onder de afkorting “CRM”. Bezoek voor meer informatie http://www.salesforce.com/nl.

Live chat